Witam.Rok temu zakupiłem Audi A8 4,2 z 1997 roku.Samochód działą świetnie z wyjątkiem delikatnych szarpnięć przy zmianie biegów(automat).Myślałem że wystarczy wymienić olej w skrzyni.Po trzech miesiącach skrzynia odmówiła posłuszeństwa.Poszedł jakiś układ planetarny czy coś tam.Dałem go do wykwalfikowanego mechanika który naprawił skrzynie i stwierdził że to częsta usterka.Wymienił olej i niestety dalej delikatnie szarpie.Co prawda nie zawsze ale nie podoba mi sie to.Możliwe że to normalka w tym roczniku.Jesli ktos wie o co moze chodzic to bede wdzieczny za info.Pozdrawiam serdecznie.
Dołączył: 30 Gru 2008 Posty: 15 Skąd jesteś (miejscowość / region): gdańsk Posiadane auto: AUDI A8 4,2 QUATTRO
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 15 Kwi 2010, 22:52
Temat postu:
Re: Szarpie przy zmianie biegów
WITAM NORMALNE TO NIE JEST BO JA MAM AUDI Z 98 ROKU I MI NIC NIESZARPIE PRZY ZMIANIE BIEGÓW AUTOMATY SĄ DROGIE W REMONTACH I DLA TEGO JAK SIE MA JUZ SKRZYNIE ROZBEBESZONĄ TO DOBRZE JEST ODRAZU ZREGENEROWAC SPRZĘGŁO HYDROKINETYCZNE BO TO PEWNIE JEST U CIEBIE PRZYCZYNĄ ALBO KOMPUTER SKRZYNI BIEGÓW.POZDRAWIAM _________________ JAC
Dołączył: 21 Sty 2008 Posty: 23 Skąd jesteś (miejscowość / region): Katowice Posiadane auto: Audi TT Coupe Quattro, 1,8/225 KM, 1999
Piwa: 0/5
Wysłany: Pią 23 Kwi 2010, 18:49
Temat postu:
:)
też miałem delikatne szarpnięcia przy zmianie biegów spowodowane lekkim niewidocznym wyciekiem oleju ze skrzyni do momentu całkowitego wycieku po trasie (na szczęście pod domem)
dziś odebrałem samochód z warsztatu / pięknie chodzi nic nie szarpie
do wymiany pompa oleju, konwerter , uszczelki ,filtr no i oczywiście nowy olej
4 000 zł koszt ale jestem zadowolony
podstawa sprawdzanie poziomu oleju i regularna wymiana wraz z filtrem
Tylko że mi po remoncie skrzyni i wymianie oleju dalej szarpie.Pewnie każdy pomysli że mechanik do kitu ale w tym wypadku robiła mi to kąkretna firma która cieszy sie dobrym zaufaniem.Nie dał bym takiej fury do jakiegoś partacza.Naprawde zapłaciłem swoje.Co prawda w pierwszy dzień po poważnym remoncie samochód staną mi na środku drogi z piskiem kół i naprawde zwątpiłem (okazało się jakiś system pneumatyczny od 3 biegu sie zblokował) zaraz na koszt firmy mnie s holowali i poprawiono usterkę.Samochód jest w ciągłym ruchu ,i robie nim naprawde wiele kilometrów.Nie mam totalnie żadnych zastrzeżeń jak wspomniałem w pierwszym poście,każdemu polecam ten samochód ale dalej delikatnie szarpie.Nie jestem pewien ale sprawdzając na TIP-TRONIC TO NAJBARDZIEJ JAK WRZUCAM TRÓJKĘ Z DWÓJKI.Naprawdę bede wdzieczny za jakieś kąkretne informacje.Pozdrawiam wszystkich właścicieli A8
dzięki za pomoc.Jednak okazało się że skrzynia jest igła,tylko gaz był nie wyregulowany bo zamontowałem go niedawno i żucało na wolnych obrotach.Gdyby ktoś był zainteresowany to chce go sprzedać ze względów finansowych a dokładnie urodził mi się synek.Samochód jest w idealnym stanie podaje link
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Audi A8 ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.