Witam. Koledzy napiszcie mi jak wyglada sprawa z czesciami jak rozrzad i na co trzeba uwazac. Interesuje mnie diesel.Który waszym zdaniem jest najlepszy i oczywiscie ile pali.Mam D2 4.2 V8 w benzynie i jednak za dużo pali. Jaka jest miedzy tymi modelami różnica i czy diesel 4.0 jest mocniejszy.Bardzo prosze o pomoc.Ta D2-jka jest moją pierwszą A8. Nigdy nie jezdziłem nowszymi modelami.Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuję.Pozdrawiam wszystkich właścicieli AUDI
Dołączył: 17 Gru 2008 Posty: 1456 Skąd jesteś (miejscowość / region): Wadowice Posiadane auto: Audi 100 2.0 TD , Audi A6 2.5 TDI , Mercedes Sprinter 312 TDI
Piwa: 126/1
Wysłany: Pon 25 Paź 2010, 21:18
Temat postu:
Re: ( Audi A8 ) Chce kupic D3 przed liftem
Nowe diesle ze stajni audi sa bardzo fajne,rozrzadem praktycznie nie musisz sie przejmowac bo wszystko jest na lancuchach,jedyne co trzeba zmieniac to pasek ktory napedza pompe wody,wspomagania itp(niskie koszta).Lancuch rozrzadu jest praktycznie bezopslugowy.Jesli chodzi o porownanie diesla do benzyny to na korzysc tego pierwszego przemawia fakt iz jest to jednostka turbodoladowana o bardzo wysokim momencie obrotowym 650 Nm dostepnym juz od 1800 obr
osiagi do pierwszej setki bardzo zblizone do nowszej wersji 4,2 benzyna,jednak spalanie duzo nizsze.Jechalem kiedys A8 z silnikiem 3.0tdi i powiem Ci ze niezle sobie dawal rade.
Dzięki za informacje.Mam jeszcze pytanko odnośnie tego rozrządu. Dzwoniłem do jednego właściciela A8 w dieslu i powiedział mi że te łańcuchy się naciągają i trzeba je wymienić po 200 tyś. Koszt 13 tyś zł. Może to byc prawda ?? Z góry dzięki za informacje i pozdrawiam.
Dołączył: 17 Gru 2008 Posty: 1456 Skąd jesteś (miejscowość / region): Wadowice Posiadane auto: Audi 100 2.0 TD , Audi A6 2.5 TDI , Mercedes Sprinter 312 TDI
Piwa: 126/1
Wysłany: Czw 28 Paź 2010, 11:25
Temat postu:
Re: ( Audi A8 ) Chce kupic D3 przed liftem
Prawda jest ze łancuchy sie uciagają,maja specjalne napinacze ktore reguluja jego prawidlowy naciag i sa swego rodzaju bierzniami po ktorych lancuch sie przesuwa,jednak z ta wymiana to ktos bardzo przesadzil bo przy 200 tys to sa niektore silniki przy ktorych wtedy wymienia sie pasek rozrzadu a jak wiadomo lancuchy sa duzo bardziej wytrzymale.Oczywiscie slyszalem nawet okilku przypadkach ze urwaly sie lancuchy ale przebiegi rzedu 500 tys i wiecej a musisz wziasc pod uwage ze teraz kazdy uzywany diesel ma juz najechane troche zwlaszcza tej klasy rocznie trzeba liczyc 40 do 50 tys wiec sobie policz ile moze miec przebiegu realnego.
13 tys mowisz?? to chyba cena z serwisu
No jest taka możliwość że w serwisie to robił.Ja dość krótko z nim rozmawiałem.Czyli jednym słowem diesel w A8 to już nie jest taki kosmos w spalaniu jak benzyna i koszty też chyba dużo niższe.Teraz pozostaje mi znalezc godny zaufania model.Bardzo ci dziękuje za wyczerpujące informacjie i pozdrawiam.Jak cos kupie to dam ci znac. Pozdrawiam.
Dołączył: 30 Gru 2008 Posty: 15 Skąd jesteś (miejscowość / region): gdańsk Posiadane auto: AUDI A8 4,2 QUATTRO
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 30 Paź 2010, 12:55
Temat postu:
Re: ( Audi A8 ) Chce kupic D3 przed liftem
Jak chcesz oszczędnie posmigac a8 to tylko 3.0 diesel kolega ma taki silnik w a8 d3 silnik naprawde zaskakuje ekonomiczny i nawet ładnie smiga ,nawet i w Q7 sie sprawdza. _________________ JAC
A mógłbyś mi napisać jakie jest mniej więcej spalanie w tym 3.0 TDI i jak wygląda sprawa z częściami i rozrządem?? Interesuje mnie jak najwięcej informacji o tym aucie.Bardzo dziękuję za pomoc.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Audi A8 ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.