nie wielki skok obrotow przy odpalaniu ktory sie utrzymuje
Witam mam chyba nie wielki proble ktory bardzo mnie irytuje chodzi o auto marki audi ktorym jezdze jakies dwa lata i nie mialem zadnych wiekszych problemow mechanicznych A3 1.9 TDI 1999 87KW ma ok 26000km przejechane lecz przy odpalaniu jest chwilowe skok obrotow tak jak bym trzymal delikatnie pedal gazu zarazem te obroty sie utrzymuju minimalnie po nad 1tysiacem zazwyczaj jest po nizej i slychac ze samochud jest na wyzszych obrotach przy tym wylatuje spora kleba dymu z rory wydechowej. jesli ktos moze mi to jakos wytlumaczyc i pomoc rozwiazac ten irytujacy problem bym byl bardzo wdzieczny za jako kolwiek pomoc lub rade bede bardzo wdzieczny z gory
Dołączył: 04 Sie 2010 Posty: 1715 Skąd jesteś (miejscowość / region): Kamieniec Ząbkowicki. Posiadane auto: marcedes w202 2,2cdi 2000rok golf 6 1,4 80 km.
Piwa: 123/9
Wysłany: Pią 27 Lip 2012, 17:34
Temat postu:
Re: ( Audi A3 ) nie wielki skok obrotow przy odpalaniu ktory sie utrzymuje
leiden napisał:
u pompiaża
. Tak dokładnie ,zuzyty lub zanieczyszczony nastawnik pompy wskutek dożego przebiegu lub jazdy na mocno zanieczyszczonym paliwie . Pompa do regeneracji. _________________ To, czego szukasz, znajdziesz w ostatnim spośród możliwych miejsc
Re: ( Audi A3 ) nie wielki skok obrotow przy odpalaniu ktory sie utrzymuje
Witam Wszystkich!!!!!!!!!!!!
Tak jestem tu NOWY............
ALE u mnie też występuje taki problem w 2.0 tdi.
Jednak jesteśmy tu od pomagania sobie wspólnymi siłami a nie od wysyłania ludzi z PROBLEMEM do pseudo mechaników którzy mówią nam że ten typ tak ma - tak musi być lub po którejś wizycie mamy już wszystkiego dosyć i POWAŻNIE zaczynamy się zastanawiać nad SPRZEDAŻĄ naszego wymarzonego autka!!!!!
A więc do MERITUM Osobiście wydaje mi się że nasz problem na zimnym czy nawet na rozgrzanym silniku wynika z tego że po uruchomieniu pojazdu mamy za dużo podłączanego sprzętu który kradnie ENERGIĘ jaką posiada nasz akumulator i wtedy do akcji wkracza Pan ALTERNATOR a co za tym idzie nasz silnik zostaje obciążony. Żeby temu sprostać MÓZG samochodu podaje informację o podwyższeniu obrotów w celu wyrównania straty mocy. Po wciśnięciu przez nas pedału przyśpieszenia na kilka sekund i powtórnym jego zwolnieniu powinniśmy zauważyć że nasz samochodzik wróci do normalnego toku pracy czyli ok. 900 obr./min. .Sam zauważyłem na własnym przykładzie że dzieje się tak tylko wtedy gdy zużywam dużo prądu na postoju bez względu na porę roku.
BYĆ MOŻE SIĘ MYLĘ - JEŚLI TAK PROSZĘ MNIE POPRAWIĆ.
MOŻE KTOŚ Z WAS FAKTYCZNIE MUSI UDAĆ SIĘ NA PRZEGLĄD POJAZDU DO ,,POMPIARZA" LUB INNEGO WYIMAGINOWANEGO ZNAWCY PISMA - JA OLAŁEM TEMAT GDYŻ ZNAM PRZYCZYNĘ!!!!!!!!!!!!
Re: ( Audi A3 ) nie wielki skok obrotow przy odpalaniu ktory sie utrzymuje
alternator nie ma wpływu na zwiększone obroty silnika. Owszem jeżeli alternator ma dać więcej prądu to rośnie obciążenie silniki ale w tedy na biegi jałowym silnik pali np. nie 0.7l/h tylko 0.8l/h ale obroty zostają takie same.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Audi A3 ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.