Audi

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Audi A4 ) audi a4 b6 130 km awx 2002r błąd 18074, 16685, 17994



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum AUDI Forum Strona Główna -> ( Audi A4 ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ewenement22

Debiutant



Dołączył: 30 Gru 2014
Posty: 18
Skąd jesteś (miejscowość / region): wwa
Posiadane auto: Leon
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 25 Lip 2016, 18:31
Temat postu:

audi a4 b6 130 km awx 2002r błąd 18074, 16685, 17994


Witam
Od wczoraj mam następujące problemy z autem
Na biegu jałowym mocno trzęsie samochodem.
Podczas jazdy jak na małych obrotach również mocno trzęsie.
Podłączyłem pod VAGa i mam następujące błędy:
- - - - - 18074 P1666 469A Wtryskiwacz 1 - obwód > otwarty obwód, zwarcie do masy.
- - - - - 16685 P0301 412D Cylinder 1 - wypadanie zapłonów
- - - - - 17994 Elektrozawór kontroli zawieszenia silnika.Bank 1,2 - zwarcie do plusa > cewka, zwarcie
a tak wyglądają bloki w VAGu
https://youtu.be/rXlcgww4a7w
Przepraszam ale nie mogłem zrobić logów dynamicznych, ponieważ nie ma mi kto pomóc a nie chcę stwarzać zagrożenia na drodze.
Czy jest szansa, że jakimś środkiem przeczyszczę ten pompowtryskiwacz/e przez dolanie jakiegoś specyfiku do paliwa?
Czy duży koszt jest przy wymianie poduszki?
Jest szansa, że obejdzie się bez wymiany pompowtryskiwacza?
Proszę o pomoc i z góry dziękuję[/img]
Powrót do góry
ewenement22

Debiutant



Dołączył: 30 Gru 2014
Posty: 18
Skąd jesteś (miejscowość / region): wwa
Posiadane auto: Leon
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 02 Sie 2016, 20:22
Temat postu:

Re: ( Audi A4 ) audi a4 b6 130 km awx 2002r błąd 18074, 16685, 17994


Witam niestety auto już nawet nie odpala...
Odkręciłem pokrywę zaworów i nawet wydawało mi się, że w pierwszym pompowtrysku wtyk siedział lekko i go docisnąłem. Niestety nic to nie pomogło samochód nadal nie odpala. Czy mogę jakoś sprawdzić czy dochodzi tam odpowiednie zasilanie itd.? Niestety podczas zakładania pokrywy zauważyłem, że 2 śruby przy sobie można kręcić bez żadnego oporu. Czyli albo gwint na śrubie zerwany albo gwint w tej części w którą się wkręca te śruby... to jest głowica?
Czy można to jakoś naprawić? Czy martwić się tym czy można tak ewentualnie później jeździć po naprawie.
Co dalej robić? Jak próbować naprawić samochód? Mój mechanik może go wziąć dopiero za ponad tydzień więc przez ten czas chciałbym jeszcze sam zdiagnozować co jest nie tak i ewentualnie spróbować usterkę.

Tak to wygląda... Czy widać tu coś niepokojącego?








Powrót do góry
ewenement22

Debiutant



Dołączył: 30 Gru 2014
Posty: 18
Skąd jesteś (miejscowość / region): wwa
Posiadane auto: Leon
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 17 Sie 2016, 12:22
Temat postu:

Re: ( Audi A4 ) audi a4 b6 130 km awx 2002r błąd 18074, 16685, 17994


mechanik podoginał we wtykach blaszki podłączył samochód pod prostownik i pokręcił dłużej i odpalił...
No i twierdzi, że 2 pompowtryski do wymiany na 1 i drugim cylindrze. Teraz kwestia jakie kupić? on mówi, że mam włożone BPT 63164 DE, 038 130 073 AG ale jak szukam takich na allegro to wyskakują mi od 105km a ja jestem pewien, że jak ostatnio wymieniałem pompowtryski to wkładałem takie od 130km czyli chyba 038 130 073 AR. Jakie powinienem włożyć? Moje oznaczenie silnika to AWX
Powrót do góry
ewenement22

Debiutant



Dołączył: 30 Gru 2014
Posty: 18
Skąd jesteś (miejscowość / region): wwa
Posiadane auto: Leon
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 17 Sie 2016, 22:19
Temat postu:

Re: ( Audi A4 ) audi a4 b6 130 km awx 2002r błąd 18074, 16685, 17994


Nie wiem jak to możliwe i czy to w ogóle możliwe bez "mącenia" mechanika, że przed wymianą pompek na 1 i 2 cylindrze miałem takie parametry jak na filmiku z youtube
czyli blok 13
cyl1 2.99
cyl2 -3.01
cyl3 0.14
cyl4 -0.33

Wskazywałoby na to że 3 i 4 były bardzo dobre
Nagle po wymianie 1 i 2 pompki parametry są takie
cyl1 0.94
cyl2 0.17
cyl3 0.92
cyl4 0.28

Nie pamiętam już co na plusie co na minusie ale moim zdaniem na cyl3 i cyl4 nadal powinny być podobne parametry do tych co były... czy się mylę? A tu ewidentnie pogorszył się mocno cyl3.

Co znaczy jak parametry są na plus a co jak na minus?
Czy to możliwe, czy mechanik coś może kombinuje?
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum AUDI Forum Strona Główna -> ( Audi A4 ) Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Audi A4 »

Opinie o samochodach Audi A4 - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Audi A4 ) Porady, problemy techniczne


AudiRS7

519 980

2021r.

50 000 km

podkarpackie

AudiS4

49 900

2010r.

129 039 km

kujawsko-pomorskie

AudiQ5

219 750

2021r.

41 881 km

świętokrzyskie

AudiQ5

134 900

2020r.

55 000 km

mazowieckie

AudiA7

219 980

2018r.

101 468 km

podkarpackie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: AUDI TECH TEAM   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System