Nie trzyma obrotów na lpg, duże spalanie passat b4
Witam. passat niestety chodzi tylko na gazie, zaczał swirowac, po odpaleniu chodził jeszcze normalnie, mimo iż trzeba trzymac na obrotach by nie zgasł dopoki sie nie rozgrzał, ale po russzeniu i przejechaniu max 5 km w miescie, zaczynał sie dusić strzelac, najgorzej było przy ruszaniu nie chciał wchodzic na obroty, trzeba było sie napocić by ruszyc, wyglada na to ze była to wina temperatury, po jakims czasie nagle troche sie unormowało, ze dało sie jezdzic ale za to 20 na 100 palił. wymienilem przewody, filtry, regulacja gazu ze szwagrem, od razu głos nie ten a nie klevkle kle... i spalanie powrociło do normy. nie nacieszyłem sie długo bo nagle przestał trzymac mi obroty, gasnie, wymieniłem silniczek krokowy i to samo, myslalem ze jego wina, po odłaczeniu , podłaczeniu zero reakcji. i znow pali ogromne ilosci gazu jeszcze wiecej 12l na 50 km szok!!! tylko ze obroty ustawilem recznie na lince by nie gasł jak dojezdzam do skrzyzowania, trzyma kolo 1500 tys obrotów jak sie nagrzeje, ale za nim to uczyni ola la, 5 min trzymania nogi na pedale gazu. Chłopy pomocy, bo te mechaniory zrobia na pałe i od groma skasuja, juz raz bylem dziekuje starczy.
Re: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Nie trzyma obrotów na lpg, duże spalanie passat b4
Witaj na forum.
Jaka instalacja? Podaj dokładne dane. Jak długo jest zagazowany? Parownik czyszczony?
Myślę że będziesz musiał udać się do dobrego gazownika. _________________ Rozwiązałeś problem? Odpisz. Inni będą Ci wdzięczni.
Konstytucja gwarantuje wolność wypowiedzi, ale nie gwarantuje wolności po wypowiedzi.
Re: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Nie trzyma obrotów na lpg, duże spalanie passat b4
Witam.
Na 100 % obstawiam reduktor-parownik do czyszczenia i regeneracji membran plus cewka elektrozaworu...
Kolega Keram już o tym pisał.
Następne to regulacja parownika.
Silniczek krokowy gazu,przy wymianie należy zresetować kompa auta,zamontować,odpalić auto na benzynie i "nauczyć" podczas jazdy na Pb parametrów a dopiero po tym przełączyć na lpg.
Dlaczego auto nie pracuje na benzynie?
Układ zapłonowy tzn. cewka,świece,przewody wn są oki?
Filtr powietrza istnieje czy zasyfiały brudem?
Redukcja przepływu powietrza przed mikserem jest? _________________ -POMAGAM ALE MYLIĆ SIĘ LUDZKA RZECZ-
Był voyager 2.5 Pb+Lpg 1995
Obecnie Chrysler Voyager 2.4 Pb+Lpg 2000
Chrysler PT 2.0 Pb+Lpg 2001
"Zpa" Instalator LPG marki STAG nr.ewid. 380/4
Tel 881969730
Re: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Nie trzyma obrotów na lpg, duże spalanie passat b4
Witam Panowie
Instalacja I generacji na gazniku ma już swoje ponad 7 lat napewno, Passacik 1.8, tez juz wiekowy 1994 rok, swiece, przewody wymieniałem filtry tez, cewka wydaje się ok. spodziewałem sie tego ze to parownik i zapewne tak bedzie, bo on ruszany nie był wcale, ale zastanawiaja mnie te obroty, dlaczego nie chca trzymac na biegu jałowym? a na benzynie raz chodził raz nie jak mu czapka staneła, pompka sie pewnie zawieszała, ale po wizycie u mechanika przestał chodzic wcale, niby przekaznik wymienił ale chyba nie w ta strone. Dzieki chłopy.
Jak myslicie ile może kosztować naprawa?
Scalono. Pkt 20 RF.
Keram
Re: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Nie trzyma obrotów na lpg, duże spalanie passat b4
Qubas85 napisał:
Witam Panowie
Instalacja I generacji na gazniku ma już swoje ponad 7 lat napewno, Passacik 1.8, tez juz wiekowy 1994 rok, swiece, przewody wymieniałem filtry tez, cewka wydaje się ok. spodziewałem sie tego ze to parownik i zapewne tak bedzie, bo on ruszany nie był wcale, ale zastanawiaja mnie te obroty, dlaczego nie chca trzymac na biegu jałowym? a na benzynie raz chodził raz nie jak mu czapka staneła, pompka sie pewnie zawieszała, ale po wizycie u mechanika przestał chodzic wcale, niby przekaznik wymienił ale chyba nie w ta strone. Dzieki chłopy.
Jak myslicie ile może kosztować naprawa?
Scalono. Pkt 20 RF.
Keram
Zestaw naprawczy do reduktora i czyszczenie i wymiana a później regulacja.Nie wiem jaki typ masz reduktora,a od tego zależy cena zestawu naprawczego.Po 7 latach na pewno jest nieźle zabrudzony i stwardniałe membrany.
Wkład pompy paliwa do wymiany ok 80 zł.
Czyszczenie reduktora przykładowo ok 150 zł. _________________ -POMAGAM ALE MYLIĆ SIĘ LUDZKA RZECZ-
Był voyager 2.5 Pb+Lpg 1995
Obecnie Chrysler Voyager 2.4 Pb+Lpg 2000
Chrysler PT 2.0 Pb+Lpg 2001
"Zpa" Instalator LPG marki STAG nr.ewid. 380/4
Tel 881969730
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Samochodowe instalacje gazowe - LPG i CNG ) Instalacje LPG - I generacja
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.