Witam. Problem polega na tym że podczas jazdy grzeją mi sie dość mocno tarcze a od nich felgi. z przodu sa tarcze z tyło bębny.po rozgrzaniu klocki zaczynają piszczeć podczas jazdy że nie da sie wytrzymać. po podniesieniu kola dają sie obracać lecz czuć lekki opór i tarcie klocków. po przejechaniu ok 30 km felgi sa już dobrze ciepłe ze nawet ręki nie da sie utrzymać. zagądałem do tarcz, przeczyściłem zaciski nasmarowałem smarem miedzianym, tłoczki rozruszałem, nasmarowałem.ostatnio wymieniłem płyn hamulcowy.nic to nie dało problem ciągle jest. robiłem nawet prube - podniosłem przód odpaliłem silnik i kręciłem kołami przez minute na 4 biegu.po tym tarcze były już gorące. tarcze wyglądaja na dobre klocki też maja sporo okładziny. Pomurzcie, jaka może być przyczyna grzania i piszczenia klocków. z góry dzieki .
Dołączył: 17 Gru 2008 Posty: 1456 Skąd jesteś (miejscowość / region): Wadowice Posiadane auto: Audi 100 2.0 TD , Audi A6 2.5 TDI , Mercedes Sprinter 312 TDI
Piwa: 126/1
Wysłany: Nie 17 Maj 2009, 17:25
Temat postu:
Re: ( Audi 80 ) Grzanie się tarcz hamulcowych i felg
piszczenie podczas hamowania wynika tylko z jednego a mianowicie z oszczednosci podczas kupowania klockow a byc moze i samych tarcz a potem sa efekty takie iz nie dosc ze piszcza to jeszcze przy kazdym kolejnym hamowaniu skutecznosc calego ukladu spada diametralnie
Re: ( Audi 80 ) Grzanie się tarcz hamulcowych i felg
Zgadzam się ale jeżdże tym audi już ponad 2 lata na tych samych tarczach i klockach a problem grzania i piszczenia zaczął pojawiać sie tak z 3 miesiące temu i pisalem że piszczenie nie występuje tylko podczas hamowania ale podczas jazdy a wystarczy że delikatnie nawet nacisne pedał hamulca podczas jazdy i piszczenie ustaje.
Dołączył: 20 Maj 2012 Posty: 2 Skąd jesteś (miejscowość / region): Mińsk-Maz. Posiadane auto: Audi 80 B4 2.0ABT benzyna 92r.
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 20 Maj 2012, 13:03
Temat postu:
Re: ( Audi 80 ) Grzanie się tarcz hamulcowych i felg
Temat bardzo stary ale prosty. Kolego rozbierz całe zaciski wymień tłoczki najlepiej na nowe, dokładnie oczyść każdy!!! element, a następnie obficie nasmaruj smarem prowadnice smarem ATE Brack Zylinder (bezbarwny smar do zacisków). Po właściwym smarowaniu problem powinien ustąpić.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Audi 80 ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.