Audi

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Audi A4 ) problem z ogrzewaniem



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum AUDI Forum Strona Główna -> ( Audi A4 ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rafik1234

Czytelnik



Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 8
Skąd jesteś (miejscowość / region): KRASZEWICE
Posiadane auto: AUDI A4
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 12 Sty 2010, 22:15
Temat postu:

problem z ogrzewaniem


Witam wszystkich jestem posiadaczem Audi A4 1.8 96r i mam problem z ogrzewaniem a mianowicie gdy silnik osiagnie temp. 90stopni C to jak ustawie temp 18 czy 29 stopniC to powietrze leci chlodne sprawdzalem silniczki i pracuja tak jak powinny patrzylem tez rurki ktore prowadza do nagrzewnicy i z nagrzewnicy obie sa gorace tzn ta z jest troszke chlodniejsza prosze o pomoc z gory dziekuje
Powrót do góry
tomek83f

Auto Maniak



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 1456
Skąd jesteś (miejscowość / region): Wadowice
Posiadane auto: Audi 100 2.0 TD , Audi A6 2.5 TDI , Mercedes Sprinter 312 TDI
Piwa: 126/1
Wysłany: Wto 12 Sty 2010, 23:34
Temat postu:

Re: ( Audi A4 ) problem z ogrzewaniem


trzeba komputerem sprawdzic co jest nie tak, mozesz tez klime zdiagnozowac na jej wyswietlaczu tutaj masz wszystko:

KLIMATRONIK
Zmiana jednostek wyswietlania temperatury.
Nacisnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Nastepnie nacisnij '+'
temperatury aby zmieniac jednostki pomiedzy Celsjuszami i Fahrenheitami na
wyswietlaczu klimatyzacji i wskaznika temperatury zewnetrznej.
Dostepne kody diagnostyczne.
Nacisnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Nastepnie nacisnij przycisk
recznego nawiewu gornego. Wyswietli sie 1c. Nacisnij '+' lub '-'
temperatury zeby wybrac numer kodu. Nacisnij ponownie przycisk
recyrkulacji. Wyswietli sie wartosc. Nacisnij '+' lub '-' temperatury
ponownie aby wyswietlic inny kod.

Uwaga: Silnik przeplywu powietrza (V 71) i potencjometr (G 113) nie sa
instalowane w wersjach do USA/Kanady. Pominac wartosci wyswietlane dla tych
elementow.

Wyswietlana wartosci kodu.
1 Uszkodzenie systemu - wyswietla jako Diagnostic Trouble Code (DTC),
zobacz ustep ponizej
2 Cyfrowa wartosc wewnetrznego czujnika temperatury, w podsufitce (G 86)
3 Cyfrowa wartosc wewnetrznego czujnika temperatury, w desce rozdzielczej
(G 56)
4 Cyfrowa wartosc czujnika temperatury zasysanego powietrza (G 89)
5 Cyfrowa wartosc czujnika temperatury zewnetrznej (otoczenia) (G 17),
przod
6 Cyfrowa wartosc czujnika temperatury zewnetrznej (otoczenia)
7 Cyfrowa wartosc czujnika temperatury otoczenia dmuchawy swiezego
powietrza (G 109)
8 Cyfrowa wartosc potencjometru silnika klapy regulacji temperatury (G 92)
9 Wartosc roznicowa (blad?) klapy regulacji temperatury (Delta value of
Temperature Regulator Flap)
10 Wartosc bledu klapy regulacji temperatury
11 Cyfrowa wartosc potencjometru silnika klapy centralnej (G 112)
12 Specjalna wartosc klapy centralnej
13 Cyfrowa wartosc potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz (G 114)
14 Specjalna wartosc klapy nogi/odszraniacz
15 Cyfrowa wartosc potencjometru silnika klapy przeplywu powietrza (G 113)
16 Specjalna wartosc klapy przeplywu powietrza
17 Predkosc samochodu (km/h)
18 Aktualne napiecie dmuchawy powietrza (V)
19 Specjalne napiecie dmuchawy powietrza (V)
20 Napiecie sprezarki klimatyzacji (sprzegla klimatyzacji) (V)
21 Numer wystepowania niskiego napiecia, nie-nieustalony
22 Cykl klimatyzowania przelacznika wysokiego cisnienia klimatyzacji (F
118)
23 Cykle przelacznika wysokiego cisnienia klimatyzacji (F 118)
24 Cykle przelaczania, absolutnie nie-wahajace sie
25 Analogowa/cyfrowa wartosc, przelacznik Kick-Down
26 Analogowa/cyfrowa wartosc, swiatla ostrzegania temperatury chlodzenia
silnika (ECT)
27 Wartosc kodu (Coding value)
28 Predkosc obrotowa silnika (RPM)
29 Predkosc obrotowa kompresora klimatyzacji - rowny obrotom silnika x 1.2
(RPM)
30 Wersja programu
31 Sprawdzenie wyswietlacza (wszystkie segmenty sterownika zaswieca sie)
32 Licznik bledow potencjometru klapy regulacji temperatury
33 Licznik bledow potencjometru klapy centralnej
34 Licznik bledow potencjometru klapy nogi/odszraniacz
35 Licznik bledow potencjometru klapy przeplywu powietrza
36 Sygnal skrajnego polozenia "zimno" - potencjometru silnika klapy
regulacji temperatury (G 92)
37 Sygnal skrajnego polozenia "goraco" - potencjometru silnika klapy
regulacji temperatury (G 92), max.
38 Sygnal skrajnego polozenia "zimno" - potencjometru silnika klapy
centralnej (G 112)
39 Sygnal skrajnego polozenia "goraco" - potencjometru silnika klapy
centralnej (G 112)
40 Sygnal skrajnego polozenia "zimno" - potencjometru silnika klapy
nogi/odszraniacz (G114)
41 Sygnal skrajnego polozenia "goraco" - potencjometru silnika klapy
nogi/odszraniacz (G114)
42 Sygnal skrajnego polozenia "zimno" - potencjometru silnika klapy
przeplywu powietrza (G 113)
43 Sygnal skrajnego polozenia "goraco" - potencjometru silnika klapy
przeplywu powietrza (G 113)
44 Licznik cyklow operacji pojazdu (nosnika?)
45 Obliczona temperatura wewnetrzna (program wewnetrzny, cyfrowo)
46 Temperatura zewnetrzna (otoczenia), po filtrze, dla regulacji (program
wewnetrzny)
47 Temperatura zewnetrzna (otoczenia), nie filtrowana, (program wewnetrzny,
w oC)
48 Temperatura zewnetrzna (otoczenia), nie filtrowana, (cyfrowo)
49 Licznik bledow sygnalu predkosciomierza (predkosc pojazdu)
50 Czas postoju (min)
51 Temperatura chlodzenia silnika (ECT) in oC
52 Kanal graficzny 1 - pod warunkiem, ze kompresor klimatyzacji jest
wylaczony - wyswietli sie 88.8.
Zobacz ponizej.
53 Kanal graficzny 2 - stan elektrycznego systemu wyjsc jest identyfikowany
wyswietleniem 88.8. Zobacz
ponizej.
54 Znak sterujacy
55 Temperatura zewnetrzna (otoczenia), w oC lub oF potwierdzona na panelu
sterownika klimatyzacji
56 Temperatura w oC, z wewnetrznego czujnika temperatury, w podsufitce (G
86)
57 Temperatura w oC, z wewnetrznego czujnika temperatury, desce
rozdzielczej (G 56)
58 Temperatura w oC, z czujnika temperatury w kanale swiezego powietrza, (G
89)
59 Temperatura w oC, z zewnetrznego czujnika temperatury (G 17), przod
60 Temperatura w oC, z czujnika temperatury otoczenia, dmuchawa swiezego
powietrza (G 109)
61 Wersja programu (ostatnia)

------------------------------------------------------------------------
--------
Znaczenie kodow Diagnostic Trouble Code (DTC)
00.0 brak bledow
02.1 (G86) czujnik temperatury wewnetrznej, w podsufitce, ciagla przerwa,
*02.1 (zobacz ponizej)
02.2 Czujnik temperatury wewnetrznej, w podsufitce, ciagle zwarcie, zobacz
02.1
02.3 Czujnik temperatury wewnetrznej, w podsufitce, czasem przerwa
02.4 Czujnik temperatury wewnetrznej, w podsufitce, czasem zwarcie
03.1 (G56) Czujnik temperatury wewnetrznej, w desce rozdzielczej, ciagla
przerwa, zobacz 02.1
03.2 Czujnik temperatury wewnetrznej, w desce rozdzielczej, ciagle zwarcie,
zobacz 02.1
03.3 Czujnik temperatury wewnetrznej, w desce rozdzielczej, czasem przerwa
03.4 Czujnik temperatury wewnetrznej, w desce rozdzielczej, czasem zwarcie
04.1 (G89) czujnik temperatury w kanale swiezego powietrza, ciagla przerwa,
*04.1 (zobacz ponizej)
04.2 Czujnik temperatury w kanale swiezego powietrza, ciagle zwarcie,
zobacz 04.1
04.3 Czujnik temperatury w kanale swiezego powietrza, czasem przerwa
04.4 Czujnik temperatury w kanale swiezego powietrza, czasem zwarcie
05.1 (G17) Czujnik temperatury zewnetrznej (otoczenia), przod, ciagla
przerwa, *05.1 (zobacz ponizej)
05.2 Czujnik temperatury zewnetrznej (otoczenia), przod, ciagle zwarcie,
zobacz 05.1, *05.2 (zobacz
ponizej)
05.3 Czujnik temperatury zewnetrznej (otoczenia), przod, czasem przerwa
05.4 Czujnik temperatury zewnetrznej (otoczenia), przod, czasem zwarcie
06.1 (G110) czujnik temperatury chlodzenia silnika (ECT), klimatyzacja
ciagla przerwa, *06.1 (zobacz
ponizej)
06.2 Czujnik temperatury chlodzenia silnika (ECT), klimatyzacja ciagle
zwarcie, zobacz 06.1
06.3 Czujnik temperatury chlodzenia silnika (ECT), klimatyzacja czasem
przerwa
06.4 Czujnik temperatury chlodzenia silnika (ECT), klimatyzacja czasem
zwarcie
07.1 (G109) Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy swiezego powietrza,
ciagla przerwa, *07.1 (zobacz
ponizej)
07.2 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy swiezego powietrza, ciagle
zwarcie, zobacz 07.1
07.3 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy swiezego powietrza, czasem
przerwa
07.4 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy swiezego powietrza, czasem
zwarcie
08.1 (G92) Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, ciagla
przerwa, *08.1 (zobacz ponizej)
08.2 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, ciagle zwarcie,
zobacz 08.1
08.3 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, czasem przerwa
08.4 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, czasem zwarcie
08.5 Klapa regulacji temperatury, ciagla blokada, *08.5 (zobacz ponizej)
08.6 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, uszkodzenie
08.7 Klapa regulacji temperatury, czasem blokowana
11.1 (G112) Potencjometr silnika klapy centralnej, ciagla przerwa, *11.1
(zobacz ponizej)
11.2 Potencjometr silnika klapy centralnej, ciagle zwarcie, zobacz 11.1
11.3 Potencjometr silnika klapy centralnej, czasem przerwa
11.4 Potencjometr silnika klapy centralnej, czasem zwarcie
11.5 Klapa centralna, ciagla blokada, *11.5 (zobacz ponizej)
11.6 Potencjometr silnika klapy centralnej, uszkodzenie
11.7 Klapa centralna, czasem blokowana
13.1 (G114) Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, ciagla przerwa,
*13.1 (zobacz ponizej)
13.2 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, ciagle zwarcie, zobacz
13.1
13.3 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, czasem przerwa
13.4 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, czasem zwarcie
13.5 Klapa nogi/odszraniacz, ciagla blokada, *13.5 (zobacz ponizej)
13.6 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, uszkodzenie
13.7 Klapa nogi/odszraniacz, czasem blokowana
15.1 (G113) Potencjometr silnika klapy powietrza, ciagla przerwa, *15.1
(zobacz ponizej)
15.2 Potencjometr silnika klapy powietrza, ciagle zwarcie, zobacz 15.1
15.3 Potencjometr silnika klapy powietrza, czasem przerwa
15.4 Potencjometr silnika klapy powietrza, czasem zwarcie
15.5 Klapa powietrza, ciagla blokada, zobacz *15.5 (zobacz ponizej)
15.6 Potencjometr silnika klapy powietrza, uszkodzenie
15.7 Klapa powietrza, czasem blokowana
17.0 Wadliwy sygnal predkosci samochodu
18.1 Napiecie dmuchawy swiezego powietrza, ciagle
18.3 Napiecie dmuchawy swiezego powietrza, sporadyczne
20.1 Zle napiecie kompresora klimatyzacji - ciagle, *20.1 (zobacz ponizej)
20.3 Zle napiecie kompresora klimatyzacji - sporadycznie
22.1 (F118) Wylacznik wysokiego cisnienia gazu klimatyzacji, ciagla
przerwa, *22.1 (zobacz ponizej)
22.3 Wylacznik wysokiego cisnienia gazu klimatyzacji, czasem przerwa
22.5 Wylacznik wysokiego cisnienia gazu klimatyzacji, 120 x otwarty, *22.5
(zobacz ponizej)
29.1 Detekcja poslizgu paska "soft", ciagla
29.2 Detekcja poslizgu paska "hard", ciagla
29.3 Detekcja poslizgu paska "soft", sporadycznie
29.4 Detekcja poslizgu pasa "hard", sporadycznie

Uwagi do Diagnostic Trouble Code (DTC):
*02.1 Domyslna wartosc cyfrowa 128 jest ustawiana jezeli czujnik jest
uszkodzony
*04.1 Wartosc dostarczana przez uszkodzony czujnik temperatury
*05.1 Wartosc dostarczana przez uszkodzony czujnik temperatury
*05.2 Domyslna wartosc cyfrowa 128 jest ustawiana jezeli czujniki G89 i G17
sa rownoczesnie uszkodzone
*06.1 Temperatura chlodzenia silnika jest wyliczana jezeli czujnik jest
uszkodzony lub nie zainstalowany,
diagnostyke wykonywac tylko powyzej 0 stopni Celsjusza
*07.1 Zaprogramowana wlasciwa wartosc = 0
*08.1 Silnik klapy regulacji temperatury nie moze byc dluzej sterowany
automatycznie, tylko recznie
*08.5 Silnik jest zapetlony, probowac programowo usunac blokade
*11.1 Silnik klapy centralnej nie moze dluzej byc sterowany automatycznie,
tylko recznie
*11.5 Silnik jest zapetlony, probowac programowo usunac blokade
*13.1 Silnik klapy nogi/odszraniacz nie moze dluzej byc sterowany
automatycznie, tylko recznie
*13.5 Silnik jest zapetlony, probowac programowo usunac blokade
*15.1 Wartosc cyfrowa jest wewnetrznie zaprogramowana dla trybu limp-home
(miekkiego?)
*15.5 Silnik jest zapetlony, probowac programowo usunac blokade
*20.1 Kompresor pozostaje wylaczony az napiecie bedzie wyzsze niz 10.8V
przez ostatnie 25 sekund
*22.1 Kompresor pozostaje wylaczony az wylacznik sie zamknie
*22.5 Kompresor ponownie sie uruchamia, skaner bledow VAG 1551
------------------------------------------------------------------------
--------
Kody kanalu 52 - OBD - kompresor klimatyzacji wylaczony
Jezeli kompresor klimatyzacji jest wylaczony, wyswietla sie "88.8", pojawia
sie ponizsze alfanumeryczne kody, beda wyswietlane.
Czesc warunkowa
a1 Przerywanie lub blokowanie, przelacznik wysokiego cisnienia gazu
klimatyzacji, 120 x wylaczony
b1 Obroty silnika (RPM) ponizej 200 - 500
c1 Obroty silnika (RPM) powyzej 6000
d1 Obroty silnika (RPM) powyzej 6000
e1 Funkcje systemu OK
f1 Funkcje systemu OK
a2 Klimatyzacja recznie wylaczona (klimatyzacja nie aktywna)
b2 Niskie napiecie
c2 Przelacznik Kick-down, kompresor wylaczony na 12 s max.
d2 Wlaczona kontrolka temperatury chlodzenia silnika (ECT)
e2 Wylacznik niskiego cisnienia gazu klimatyzacji (F73)
f2 Wylacznik wysokiego cisnienia gazu klimatyzacji (F118)
a3 Wybrany tryb ECON
b3 Wybrane OFF
c3 Zewnetrzna temperatura (otoczenia) za niska
d3 Engine management system (compressor will remain off for 3 -12 seconds)
e3 Wysokie cisnienie wystapilo ponad 30 razy
f3 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy swiezego powietrza (G109) ponizej
27 oF (-3 oC)
g1,g2,g3 Funkcje systemu OK (g1+g2+g3 musza wyswietlac sie kolejno - wtedy
system OK)
Kropka dziesietna
Zaswieci sie - kompresor klimatyzacji ON
Kropka dziesietna
Zgasnie - kompresor klimatyzacji OFF
------------------------------------------------------------------------
--------
Kody kanalu 53 - OBD - Stan kodow elektrycznych wyjsc systemu
Gdy wyjscia elektryczne NO sa aktywne, wyswietli sie "88.8", pojawia sie
ponizsze alfanumeryczne kody, beda wyswietlane. Kropka dziesietna w "88.8"
nie jest wyswietlana w tym kanale.
Czesc warunkowa
a1 Wentylator wewnetrznego czujnika temperatury
b1 Zamknieta klapa swieze powietrze/recyrkulacja (tryb recyrkulacji)
c1 Zamkniety zawor ogrzewania
d1 Przewody dwukierunkowe
e1 Kompresor klimatyzacji ON
f1 Pierwszy bieg wentylatora chlodnicy ON
a2 Klapa przeplywu powietrza otwarta
b2 Klapa przeplywu powietrza otwarta
c2 Klapa przeplywu powietrza zamknieta
d2 Klapa nogi/odszraniacz w pozycji "nogi"
e2 Klapa nogi/odszraniacz w pozycji "nogi"
f2 Klapa nogi/odszraniacz w pozycji "odszraniacz"
a3 Klapa centralna w pozycji "nawiew centralny"
b3 Klapa centralna w pozycji "nawiew centralny"
c3 Klapa centralna w pozycji "nogi/odszraniacz"
d3 Klapa temperatury w pozycji "zimne powietrze"
e3 Klapa temperatury w pozycji "zimne powietrze"
f3 Klapa temperatury w pozycji "cieple powietrze"
g1,g2,g3 Funkcje systemu OK (g1+g2+g3 musza wyswietlac sie kolejno - wtedy
system OK)
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum AUDI Forum Strona Główna -> ( Audi A4 ) Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Audi A4 »

Opinie o samochodach Audi A4 - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Audi A4 ) Porady, problemy techniczne


AudiQ3

185 850

2018r.

41 565 km

podkarpackie

AudiQ7

287 750

2019r.

73 840 km

świętokrzyskie

AudiA5

169 850

2020r.

68 969 km

podkarpackie

AudiQ5

209 980

2020r.

89 564 km

świętokrzyskie

AudiQ5

175 850

2018r.

71 322 km

podkarpackie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: AUDI TECH TEAM   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System