Audi

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Audi 100 ) audi 100 c4 kilka pytań



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum AUDI Forum Strona Główna -> ( Audi 100 ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mqrcin102m

Debiutant



Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 39
Skąd jesteś (miejscowość / region): opolskie
Posiadane auto: audi 100 c4 2,5 tdi 6 biegów
Piwa: 1/1
Wysłany: Pią 25 Gru 2009, 15:31
Temat postu:

audi 100 c4 kilka pytań


witam kupiłem niedawno audi 100 c4 93r 2,5 tdi skrzynia 6 climatronic , pas przedni od a6 razem z światłami . Mam kilka pytań co do tego modelu . wydaje mi się że ciągle świeci mi światło wewnętrzne w bagażniku , gdzie znajduje się wyłącznik który wyłancza to światło po zamknięciu bagażnika . mam też pytanie jakiego vaga najlepiej kupić do tego modelu abym miał możliwość ustawienia kata wtrysku oraz korekcji licznika , proszę o link do konkretnej aukcji , mam równierz problem z klimatyzacją nawiew działa tylko na panel przedni , co z tym zrobić ????. interesuje mnie też domykanie szyb z pilota - czy da się takie coś zrobić ? nie moge też znależć bezpieczników w tym aucie gdzie one są ? pod maską znalałem tylko pod szybą przekażniki tak samo pod kierownicą . pozdrawiam i prosze i pomoc
Powrót do góry
gadu-gadu
tomek83f

Auto Maniak



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 1456
Skąd jesteś (miejscowość / region): Wadowice
Posiadane auto: Audi 100 2.0 TD , Audi A6 2.5 TDI , Mercedes Sprinter 312 TDI
Piwa: 126/1
Wysłany: Pią 25 Gru 2009, 17:36
Temat postu:

Re: ( Audi 100 ) audi 100 c4 kilka pytań


od oswietlenia bagaznika masz krancówki,na masce bagaznika są,jak nie wiesz jakiego vaga kupowac to na pewno nie bedziesz wiedzial jak go obslugiwac,kat wtrysku ustawiasz na pompie tak jak w kazdym innym dieslu ewentualnie mozesz zrobic korekte vagiem,korekta licznika to nie taka prosta sprawa jak nie wiesz jak to zrobic to mozesz uszkodzic licznik,co do klimatyzacji to trzeba sprawdzic vagcomem bo najprawdopodobniej masz padniety jakis servomotorek,domykanie szyb jest dosc proste do zrobienia zwlaszcza w tym modelu ale musisz zakupic sterownik do centralki,na alledrogo jest dosc duzo takich wynalazkow a instalacja jast banalna,najlepiej zapytac konkretnego sprzedawce czy dany sterownik ma opcje na domykanie szyb
Powrót do góry
Wystawiono 1 piw(a)
mqrcin102m

Debiutant



Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 39
Skąd jesteś (miejscowość / region): opolskie
Posiadane auto: audi 100 c4 2,5 tdi 6 biegów
Piwa: 1/1
Wysłany: Sob 26 Gru 2009, 00:02
Temat postu:

Re: ( Audi 100 ) audi 100 c4 kilka pytań


dzięki za odpowiedź . vaga potzrebuje po to aby sprawdzić pare żeczy między innymi tą klimatyzacje a także interesuje mnie ciśnienie jakie daje turbina aby wstępnie ocenić jego stan, potrzebny mi będzie też podczas wymiany uszczelniaczy w pompie wtryskowej bo mi cieknie Crying or Very sad myśle że jeżeli już bede wiedzieć jaki to ma być vag to już sobie z nim poradze jakoś . w którym miejscu są dokładnie te krańcówki na masce bagażnika bo za chiny nie moge ich znaleźć . i jeszcze co do tych bezpieczników jakbyście mogli pomóc . pozdro
Powrót do góry
gadu-gadu
tomek83f

Auto Maniak



Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 1456
Skąd jesteś (miejscowość / region): Wadowice
Posiadane auto: Audi 100 2.0 TD , Audi A6 2.5 TDI , Mercedes Sprinter 312 TDI
Piwa: 126/1
Wysłany: Sob 26 Gru 2009, 14:36
Temat postu:

Re: ( Audi 100 ) audi 100 c4 kilka pytań


Jak otworzysz drzwi to bezpieczniki masz na boku deski rozdzielczej tak jak tutaj

http://img220.imageshack.us/i/osonagn3.jpg/

http://www.elektroda.pl/rtvforum/files-rtvforum/bezpiecznik_28_do_pompy_paliwa_9269.png

jesli chodzi o tego Vaga to przedewszystkim bedziesz musial kupic przejsciowke z OBD1 na OBD2 np: http://www.allegro.pl/item853092966_adapter_obd2_na_obd1_do_vag_kkl_skoda_audi_passat.html + interfejs http://www.allegro.pl/item854396435_kabel_vag_usb_obd_ii_obd_2_vw_skoda_audi_seat_869.html jesli chcesz sprawdzic same bledy to nie musisz wogole tego kupowac jesli masz climatronic to wszystkie bledy mozesz sprawdzic na wyswietlaczu

co do karncowek to sorki pomylilem sobie modele, w c4 masz tylko krancowki na drzwiach a w bagażniku masz mikroprzełącznik w zamku
Powrót do góry
mqrcin102m

Debiutant



Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 39
Skąd jesteś (miejscowość / region): opolskie
Posiadane auto: audi 100 c4 2,5 tdi 6 biegów
Piwa: 1/1
Wysłany: Nie 27 Gru 2009, 13:50
Temat postu:

Re: ( Audi 100 ) audi 100 c4 kilka pytań


dzięki bardzo za konkretną odpowiedź , a masz może liste błędów jakie można sprawdzić na klimatroniku i co oznaczają i jak to sprawdzić , ogólnie jestem bardzo zadowolony ze swojego zakupu ale chciałbym bardziej poznać swoje auto Cool
Powrót do góry
gadu-gadu
Reklama








Wysłany: Nie 27 Gru 2009, 13:50
Temat postu:

reklama


Powrót do góry
Flasher

Debiutant



Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 38


Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 28 Gru 2009, 23:48
Temat postu:

Re: ( Audi 100 ) audi 100 c4 kilka pytań


Tu masz opisane jak zdiagnozować klimatronic bez VAG'a

KLIMATRONIK

Zmiana jednostek wyświetlania temperatury.
Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij ‘+’ temperatury aby zmieniać jednostki pomiędzy Celsjuszami i Fahrenheitami na wyświetlaczu klimatyzacji i wskaźnika temperatury zewnętrznej.

Dostępne kody diagnostyczne.
Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij przycisk ręcznego nawiewu górnego. Wyświetli się 1c. Naciśnij ‘+’ lub ‘-‘ temperatury żeby wybrać numer kodu. Naciśnij ponownie przycisk recyrkulacji. Wyświetli się wartość. Naciśnij ‘+’ lub ‘-‘ temperatury ponownie aby wyświetlić inny kod.

Uwaga: Silnik przepływu powietrza (V 71) i potencjometr (G 113) nie są instalowane w wersjach do USA/Kanady. Pominąć wartości wyświetlane dla tych elementów.

Wyświetlana wartości kodu.

1 Uszkodzenie systemu - wyświetla jako Diagnostic Trouble Code (DTC), zobacz ustęp poniżej
2 Cyfrowa wartość wewnętrznego czujnika temperatury, w podsufitce (G 86)
3 Cyfrowa wartość wewnętrznego czujnika temperatury, w desce rozdzielczej (G 56)
4 Cyfrowa wartość czujnika temperatury zasysanego powietrza (G 89)
5 Cyfrowa wartość czujnika temperatury zewnętrznej (otoczenia) (G 17), przód
6 Cyfrowa wartość czujnika temperatury zewnętrznej (otoczenia)
7 Cyfrowa wartość czujnika temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza (G 109)
8 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy regulacji temperatury (G 92)
9 Wartość różnicowa (błąd?) klapy regulacji temperatury (Delta value of Temperature Regulator Flap)
10 Wartość błędu klapy regulacji temperatury
11 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy centralnej (G 112)
12 Specjalna wartość klapy centralnej
13 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz (G 114)
14 Specjalna wartość klapy nogi/odszraniacz
15 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy przepływu powietrza (G 113)
16 Specjalna wartość klapy przepływu powietrza
17 Prędkość samochodu (km/h)
18 Aktualne napięcie dmuchawy powietrza (V)
19 Specjalne napięcie dmuchawy powietrza (V)
20 Napięcie sprężarki klimatyzacji (sprzęgła klimatyzacji) (V)
21 Numer występowania niskiego napięcia, nie-nieustalony
22 Cykl klimatyzowania przełącznika wysokiego ciśnienia klimatyzacji (F 118)
23 Cykle przełącznika wysokiego ciśnienia klimatyzacji (F 118)
24 Cykle przełączania, absolutnie nie-wahające się
25 Analogowa/cyfrowa wartość, przełącznik Kick-Down
26 Analogowa/cyfrowa wartość, światła ostrzegania temperatury chłodzenia silnika (ECT)
27 Wartość kodu (Coding value)
28 Prędkość obrotowa silnika (RPM)
29 Prędkość obrotowa kompresora klimatyzacji - równy obrotom silnika x 1.2 (RPM)
30 Wersja programu
31 Sprawdzenie wyświetlacza (wszystkie segmenty sterownika zaświecą się)
32 Licznik błędów potencjometru klapy regulacji temperatury
33 Licznik błędów potencjometru klapy centralnej
34 Licznik błędów potencjometru klapy nogi/odszraniacz
35 Licznik błędów potencjometru klapy przepływu powietrza
36 Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy regulacji temperatury (G 92)
37 Sygnał skrajnego położenia “gorąco” – potencjometru silnika klapy regulacji temperatury (G 92), max.
38 Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy centralnej (G 112)
39 Sygnał skrajnego położenia “gorąco” – potencjometru silnika klapy centralnej (G 112)
40 Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz (G114)
41 Sygnał skrajnego położenia “gorąco” – potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz (G114)
42 Sygnał skrajnego położenia “zimno” – potencjometru silnika klapy przepływu powietrza (G 113)
43 Sygnał skrajnego położenia “gorąco” – potencjometru silnika klapy przepływu powietrza (G 113)
44 Licznik cyklów operacji pojazdu (nośnika?)
45 Obliczona temperatura wewnętrzna (program wewnętrzny, cyfrowo)
46 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), po filtrze, dla regulacji (program wewnętrzny)
47 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), nie filtrowana, (program wewnętrzny, w oC)
48 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), nie filtrowana, (cyfrowo)
49 Licznik błędów sygnału prędkościomierza (prędkość pojazdu)
50 Czas postoju (min)
51 Temperatura chłodzenia silnika (ECT) in oC
52 Kanał graficzny 1 – pod warunkiem, że kompresor klimatyzacji jest wyłączony – wyświetli się 88.8.
Zobacz poniżej.
53 Kanał graficzny 2 - stan elektrycznego systemu wyjść jest identyfikowany wyświetleniem 88.8. Zobacz
poniżej.
54 Znak sterujący
55 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), w oC lub oF potwierdzona na panelu sterownika klimatyzacji
56 Temperatura w oC, z wewnętrznego czujnika temperatury, w podsufitce (G 86)
57 Temperatura w oC, z wewnętrznego czujnika temperatury, desce rozdzielczej (G 56)
58 Temperatura w oC, z czujnika temperatury w kanale świeżego powietrza, (G 89)
59 Temperatura w oC, z zewnętrznego czujnika temperatury (G 17), przód
60 Temperatura w oC, z czujnika temperatury otoczenia, dmuchawa świeżego powietrza (G 109)
61 Wersja programu (ostatnia)

--------------------------------------------------------------------------------
Znaczenie kodów Diagnostic Trouble Code (DTC)
00.0 brak błędów
02.1 (G86) czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, ciągła przerwa, *02.1 (zobacz poniżej)
02.2 Czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, ciągłe zwarcie, zobacz 02.1
02.3 Czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, czasem przerwa
02.4 Czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, czasem zwarcie
03.1 (G56) Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, ciągła przerwa, zobacz 02.1
03.2 Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, ciągłe zwarcie, zobacz 02.1
03.3 Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, czasem przerwa
03.4 Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, czasem zwarcie
04.1 (G89) czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, ciągła przerwa, *04.1 (zobacz poniżej)
04.2 Czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, ciągłe zwarcie, zobacz 04.1
04.3 Czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, czasem przerwa
04.4 Czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, czasem zwarcie
05.1 (G17) Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, ciągła przerwa, *05.1 (zobacz poniżej)
05.2 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, ciągłe zwarcie, zobacz 05.1, *05.2 (zobacz
poniżej)
05.3 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, czasem przerwa
05.4 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, czasem zwarcie
06.1 (G110) czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja ciągła przerwa, *06.1 (zobacz
poniżej)
06.2 Czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja ciągłe zwarcie, zobacz 06.1
06.3 Czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja czasem przerwa
06.4 Czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja czasem zwarcie
07.1 (G109) Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, ciągła przerwa, *07.1 (zobacz
poniżej)
07.2 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, ciągłe zwarcie, zobacz 07.1
07.3 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, czasem przerwa
07.4 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, czasem zwarcie
08.1 (G92) Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, ciągła przerwa, *08.1 (zobacz poniżej)
08.2 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, ciągłe zwarcie, zobacz 08.1
08.3 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, czasem przerwa
08.4 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, czasem zwarcie
08.5 Klapa regulacji temperatury, ciągła blokada, *08.5 (zobacz poniżej)
08.6 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, uszkodzenie
08.7 Klapa regulacji temperatury, czasem blokowana
11.1 (G112) Potencjometr silnika klapy centralnej, ciągła przerwa, *11.1 (zobacz poniżej)
11.2 Potencjometr silnika klapy centralnej, ciągłe zwarcie, zobacz 11.1
11.3 Potencjometr silnika klapy centralnej, czasem przerwa
11.4 Potencjometr silnika klapy centralnej, czasem zwarcie
11.5 Klapa centralna, ciągła blokada, *11.5 (zobacz poniżej)
11.6 Potencjometr silnika klapy centralnej, uszkodzenie
11.7 Klapa centralna, czasem blokowana
13.1 (G114) Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, ciągła przerwa, *13.1 (zobacz poniżej)
13.2 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, ciągłe zwarcie, zobacz 13.1
13.3 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, czasem przerwa
13.4 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, czasem zwarcie
13.5 Klapa nogi/odszraniacz, ciągła blokada, *13.5 (zobacz poniżej)
13.6 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, uszkodzenie
13.7 Klapa nogi/odszraniacz, czasem blokowana
15.1 (G113) Potencjometr silnika klapy powietrza, ciągła przerwa, *15.1 (zobacz poniżej)
15.2 Potencjometr silnika klapy powietrza, ciągłe zwarcie, zobacz 15.1
15.3 Potencjometr silnika klapy powietrza, czasem przerwa
15.4 Potencjometr silnika klapy powietrza, czasem zwarcie
15.5 Klapa powietrza, ciągła blokada, zobacz *15.5 (zobacz poniżej)
15.6 Potencjometr silnika klapy powietrza, uszkodzenie
15.7 Klapa powietrza, czasem blokowana
17.0 Wadliwy sygnał prędkości samochodu
18.1 Napięcie dmuchawy świeżego powietrza, ciągłe
18.3 Napięcie dmuchawy świeżego powietrza, sporadyczne
20.1 Złe napięcie kompresora klimatyzacji - ciągle, *20.1 (zobacz poniżej)
20.3 Złe napięcie kompresora klimatyzacji - sporadycznie
22.1 (F118) Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, ciągła przerwa, *22.1 (zobacz poniżej)
22.3 Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, czasem przerwa
22.5 Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, 120 x otwarty, *22.5 (zobacz poniżej)
29.1 Detekcja poślizgu paska "soft", ciągła
29.2 Detekcja poślizgu paska "hard", ciągła
29.3 Detekcja poślizgu paska "soft", sporadycznie
29.4 Detekcja poślizgu pasa "hard", sporadycznie

Uwagi do Diagnostic Trouble Code (DTC):
*02.1 Domyślna wartość cyfrowa 128 jest ustawiana jeżeli czujnik jest uszkodzony
*04.1 Wartość dostarczana przez uszkodzony czujnik temperatury
*05.1 Wartość dostarczana przez uszkodzony czujnik temperatury
*05.2 Domyślna wartość cyfrowa 128 jest ustawiana jeżeli czujniki G89 i G17 są równocześnie uszkodzone
*06.1 Temperatura chłodzenia silnika jest wyliczana jeżeli czujnik jest uszkodzony lub nie zainstalowany,
diagnostykę wykonywać tylko powyżej 0 stopni Celsjusza
*07.1 Zaprogramowana właściwa wartość = 0
*08.1 Silnik klapy regulacji temperatury nie może być dłużej sterowany automatycznie, tylko ręcznie
*08.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę
*11.1 Silnik klapy centralnej nie może dłużej być sterowany automatycznie, tylko ręcznie
*11.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę
*13.1 Silnik klapy nogi/odszraniacz nie może dłużej być sterowany automatycznie, tylko ręcznie
*13.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę
*15.1 Wartość cyfrowa jest wewnętrznie zaprogramowana dla trybu limp-home (miękkiego?)
*15.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę
*20.1 Kompresor pozostaje wyłączony aż napięcie będzie wyższe niż 10.8V przez ostatnie 25 sekund
*22.1 Kompresor pozostaje wyłączony aż wyłącznik się zamknie
*22.5 Kompresor ponownie się uruchamia, skaner błędów VAG 1551
--------------------------------------------------------------------------------
Kody kanału 52 - OBD – kompresor klimatyzacji wyłączony
Jeżeli kompresor klimatyzacji jest wyłączony, wyświetla się "88.8", pojawią się poniższe alfanumeryczne kody, będą wyświetlane.
Część warunkowa
a1 Przerywanie lub blokowanie, przełącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, 120 x wyłączony
b1 Obroty silnika (RPM) poniżej 200 - 500
c1 Obroty silnika (RPM) powyżej 6000
d1 Obroty silnika (RPM) powyżej 6000
e1 Funkcje systemu OK
f1 Funkcje systemu OK
a2 Klimatyzacja ręcznie wyłączona (klimatyzacja nie aktywna)
b2 Niskie napięcie
c2 Przełącznik Kick-down, kompresor wyłączony na 12 s max.
d2 Włączona kontrolka temperatury chłodzenia silnika (ECT)
e2 Wyłącznik niskiego ciśnienia gazu klimatyzacji (F73)
f2 Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji (F118)
a3 Wybrany tryb ECON
b3 Wybrane OFF
c3 Zewnętrzna temperatura (otoczenia) za niska
d3 Engine management system (compressor will remain off for 3 -12 seconds)
e3 Wysokie ciśnienie wystąpiło ponad 30 razy
f3 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza (G109) poniżej 27 oF (-3 oC)
g1,g2,g3 Funkcje systemu OK (g1+g2+g3 muszą wyświetlać się kolejno – wtedy system OK)
Kropka dziesiętna
Zaświeci się - kompresor klimatyzacji ON
Kropka dziesiętna
Zgaśnie – kompresor klimatyzacji OFF
--------------------------------------------------------------------------------
Kody kanału 53 - OBD – Stan kodów elektrycznych wyjść systemu
Gdy wyjścia elektryczne NO są aktywne, wyświetli się "88.8", pojawią się poniższe alfanumeryczne kody, będą wyświetlane. Kropka dziesiętna w "88.8" nie jest wyświetlana w tym kanale.
Część warunkowa
a1 Wentylator wewnętrznego czujnika temperatury
b1 Zamknięta klapa świeże powietrze/recyrkulacja (tryb recyrkulacji)
c1 Zamknięty zawór ogrzewania
d1 Przewody dwukierunkowe
e1 Kompresor klimatyzacji ON
f1 Pierwszy bieg wentylatora chłodnicy ON
a2 Klapa przepływu powietrza otwarta
b2 Klapa przepływu powietrza otwarta
c2 Klapa przepływu powietrza zamknięta
d2 Klapa nogi/odszraniacz w pozycji "nogi"
e2 Klapa nogi/odszraniacz w pozycji "nogi"
f2 Klapa nogi/odszraniacz w pozycji "odszraniacz"
a3 Klapa centralna w pozycji "nawiew centralny"
b3 Klapa centralna w pozycji "nawiew centralny”
c3 Klapa centralna w pozycji "nogi/odszraniacz"
d3 Klapa temperatury w pozycji "zimne powietrze"
e3 Klapa temperatury w pozycji "zimne powietrze"
f3 Klapa temperatury w pozycji "ciepłe powietrze"
g1,g2,g3 Funkcje systemu OK (g1+g2+g3 muszą wyświetlać się kolejno – wtedy system OK)
Powrót do góry
mqrcin102m

Debiutant



Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 39
Skąd jesteś (miejscowość / region): opolskie
Posiadane auto: audi 100 c4 2,5 tdi 6 biegów
Piwa: 1/1
Wysłany: Czw 31 Gru 2009, 16:30
Temat postu:

Re: ( Audi 100 ) audi 100 c4 kilka pytań


witam to znowu ja , umyłem silnik od góry i od dołu myjką wysokociśnieniową , i na drugi dzień zaczełem mieć problem z prędkościomieżem , niewiem czy to ma jakiś związek czy to tylko zbieg okoliczności. dodam że niedziała też naliczanie kilometrów na wyświetlaczu . czy ten licznik jest linke czy elektroniczny ? może jakis przewód nie styka przy silniku , bo czasem jak odpale samochód to przez jakiś czas działa .pozdro
Powrót do góry
gadu-gadu
mqrcin102m

Debiutant



Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 39
Skąd jesteś (miejscowość / region): opolskie
Posiadane auto: audi 100 c4 2,5 tdi 6 biegów
Piwa: 1/1
Wysłany: Pią 08 Sty 2010, 20:42
Temat postu:

Re: ( Audi 100 ) audi 100 c4 kilka pytań


Jeśli ktoś by mi mógł pomóc to niech mi powie co to jest za oznaczenie na wyśietlaczu w klimatroniku po prawej stronie nad strzałka w doł a pod strzałką w górę ( strzałki od nawiewu ) taka jakby kratka co ona oznacza ?., macie ktoś instrukcje obsługi do tego klimatronika i schemat lokalizacji tych silników które przełanczają nawiew ? , bo niestety nie działa mi nawiew na szybe i nogi...
Powrót do góry
gadu-gadu
WitekK5

Czytelnik



Dołączył: 07 Sty 2010
Posty: 6
Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa
Posiadane auto: Audi 100 C4 2,3 AAR
Piwa: 1/0
Wysłany: Pią 08 Sty 2010, 21:31
Temat postu:

Re: ( Audi 100 ) audi 100 c4 kilka pytań


Kratka to oznaczenie ze nawiew na kratki jest włączony.Przycisnij w panelu klimy taki przycisk i wyłączysz nawiew na kratki.
Licznik(predkosciomierz)jest elektroniczny
_________________
W.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum AUDI Forum Strona Główna -> ( Audi 100 ) Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Audi 100 »

Opinie o samochodach Audi 100 - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Audi 100 ) Porady, problemy techniczne


AudiA5

169 850

2020r.

68 969 km

podkarpackie

AudiQ8

460 950

2023r.

30 930 km

świętokrzyskie

AudiA4

39 900

2006r.

66 000 km

mazowieckie

AudiA3

114 950

2022r.

9 300 km

świętokrzyskie

AudiQ5

59 900

2012r.

194 000 km

mazowieckie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: AUDI TECH TEAM   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System