Dołączył: 08 Mar 2010 Posty: 14 Skąd jesteś (miejscowość / region): SŁAWNO Posiadane auto: santa fe 2001r 2,0 16V DOHC
Piwa: 1/0
Wysłany: Czw 11 Mar 2010, 16:09
Temat postu:
podlaczenie pod polskiego vaga
Hej podłączyłem do komp. za pomocą polski vag 409 i wyszły mi ogólnie takie błędy
- 1370 cos chyba z czuja ruchu w środku(jej brak chyba)
- 1369 alarm klapy silnika
- 955 sporadyczny cos z kluczykiem
- 1559 cos z drzwiami kierowcy nie otwarte /otwarte sporadyczny nieautoryzowany
- 1551 nie mam pojęcia
- 1285,64764,64516 nieznane mi tez
- 856 brak łączności antena radio
- 854 wyświetlacz radia na tablicy przyrządów- magistrala can brak sygnału sporadyczny
- 65535 uszkodzony moduł sterujący
- 1389 sporadyczny przełącznik tylnej klapy f-124 zwarcie masy
- 1366 otwarty przy wypadku brak sprzętu nie związany ze sprzętem?? O co chodzi z tym ??
- 771 czujnik rezerwy paliwa czujnik poziomu paliwa
To na razie takie byki wyłapałem, poradzicie laikowi co robić z poszczególnymi błędami ,oczywiście kasowałem wszystkie ale wiadomo ze nie wszystkie znikną ,poradzicie co można samemu zrobić a co kupić lub mechanik
Aha jak sprawdzić oryginalny przebieg audi ,nie licznikowy tylko Real ,jak sprawdzić włączyć czy wyłączyć poduchy(będzie wiadomo czy był bity) stan pompy ,skrzyni ii elektryki silnika ,te rzeczy mnie głównie interesują ,pomóżcie w zwykłym amatorskim języku ,gg 964368 email mkgarbus@wp.pl tel 691-263-880
Dzięki
Z czym ty się połączyłeś z centralą elektryczną,czy modułem komfortu?
Podejrzewam ze większość tych błędów powstała na skutek
manipulacji (np.rozłączanie wtyczek itd) przy włączonym zapłonie i wtedy zostaje zapisany w sterowniku.Mogą też powstać z innych powodów; złego styku elektrycznego,uszkodzenia przewodów czy ostatecznie elementów wykonawczych.
Na początek trzeba skasować wszystkie błędy i za jakiś czas sprawdzić które wróciły o ile jakieś będą.
Jeśli chodzi o oryginalny przebieg to sprawa wygląda inaczej.Do sprawdzenia musi byś inny interfejs np vcds albo tańszy są na allegro.przykładowy link.
http://moto.allegro.pl/item942364957_vag_k_can_commander_pin_immo_licznik_ecu_diagnoza.html
Odczytuje on motogodziny ze sterownika silnika i prędkości przelicza na km.Na podstawie takiego odczytu można przebieg porównać z licznikowym.
Nie z każdego sterownika silnika da się to odczytać.
Dołączył: 08 Mar 2010 Posty: 14 Skąd jesteś (miejscowość / region): SŁAWNO Posiadane auto: santa fe 2001r 2,0 16V DOHC
Piwa: 1/0
Wysłany: Czw 18 Mar 2010, 18:02
Temat postu:
Re: ( Audi A6 ) podlaczenie pod polskiego vaga
witajcie,rzeczywiscie podlaczylem pod vag 311 i wyszly tylko takie bledy
- 856 brak łączności antena radio
- 854 wyświetlacz radia na tablicy przyrządów- magistrala can brak sygnału sporadyczny
- 65535 uszkodzony moduł sterujący
- 771 czujnik rezerwy paliwa czujnik poziomu paliwa
fakt radio mi szwankuje i zawieszony plywak w zbiorniku
nie chce mi natomiast program zrobic testu ,mam system win7 i kabel kkl obd 2 (niebieski) moze nie takie sprzeta lub programy za ciezkie dla mnie(dziki koledzy za probe pomocy mi ale jestem zaofany w tych programach i moze nie umie ich obslugiwac)
bylem na diagnostyce i tez kompuyer wykazal tylko takie bledy,czy to mozliwe ze tak malo??
chce zmienic nastepujace rzeczy w audi
1.klocki przód- firmy breck
2. olej w silniku 10w40 zaczne pol syntetyk bo nie wiem co bylo wczesniej
3.filtr olejowy mann
4.olej w skrzyni biegow- PORDY PROSZE JAKI I GDZIE?? TYLKO SERWIS??
5.uszczelka z filtrem skrzyni tez chyab firmy mann
6.uszczelka pokrywy zaworów
DORADZCIE SWOJE SUGESTIE I PROPOZYCJE PROSZE SZYBKO ,bo zakupy zamierzam zrobic jutro po służbie,moje gg 964368
prosze o doradztwo
Witam,
Mam do sprzedania najnowocześniejszy i najstabilniejszy interfejsów diagnostycznych do aut grupy VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) wyprodukowanych między 1995 a 2011 rokiem włącznie i nie tylko.
Współpracuje z dedykowanymi wersjami vcds od 6.07 aż do 10.64 i 11.2 oraz 11.3.
Interfejs jest sprawdzany kolejny miesiąc i wiele osób może potwierdzić jego sprawność dzięki czemu jestem w stanie udzielić 3 miesięcznej gwarancji ( jako jeden z nielicznych ).
Nie daj się skusić niższą ceną podobnych zestawów. Oszczędność nie wynagrodzi braku ważnych funkcji, usterek i braku pomocy ze strony sprzedawców. Wielu klientów zgłasza się do mnie po pomoc w naprawie tanich interfejsów, nie popełnij tego samego błędu. Stracisz czas i pieniądze.
Dzięki niemu każdy posiadacz laptopa może wykonać następujące czynności:
- odczyt ze sterownika ,
- odczyt i kasowanie błędów,
- podgląd wartości mierzonych w blokach pomiarowych (łącznie z badaniem osiągów),
- wykonać nastawy podstawowe,
- wykonać kodowania łącznie z długimi,
- wykonać adaptację, również długą,
- większość funkcji wymienionych w instrukcji oryginału,
Interfejs jest nowy i gotowy do użycia.
Jego cena wynosi 230zł + koszt wysyłki.
Udzielam 3 miesięcznej gwarancji na funkcjonalność interfejsu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Audi A6 ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.